неділя, 7 грудня 2025 р.

Як взяти участь у GGJUA26

Підготовка (до 25 січня 2026 року).

  1. Мотивація. Впевнитись, що Ви хочете вкластись силами і часом у створення джем-проекту і, можливо, попередній пошук команди. Наступні пункти — паралельно.
  2. Ідентифікація. Завести акаунт на сайті globalgamejam.org. Долучитись до Всеукраїнської зведеної локації. Вона вже відкрита з 1го грудня.
  3. Пошук команди. Можна брати учать одному, можна зібрати друзів і брати участь готовою командою (тоді всім потрібні акаунти і всіх треба долучити до локації). А можна шукати нових знайомств. Для цього зазвичай є кілька шляхів.

    1. Можна написати у всеукраїнську спільноту «я художник / девелопер / інша роль, хочу долучитись до команди». Або «команда шукає художника / саунд-дизайнера / 3д-моделера / інша роль».
    2. Можливо, буде більш організований процес із дошкою і картками. Стосовно цього будуть повідомлення у спільноті GGJUA.
    3. Конкретні локації можуть організовувати об’єднання в команди залежно від кількості учасників та їх можливості навіть після початку джему.
  4. Вибір конкретної локації. У джемі можна брати участь виключно онлайн навіть не долучаючись до конкретної локації (а тільки до віртуальної Всеукраїнської). Але конкретно цей джем був започаткований заради колаборації та живого спілкування між людьми. Конкретні локації будуть організовувати презентації робіт. Залежно від організації цього процесу, локації можуть бути онлайнові (презентація на стрімі), офлайнові (треба приходити на презентації особисто), гібридні (можна прийти особисто, можна підключитись на стрім). Також локації можуть організовувати проміжні зустрічі (на стрімах, або офлайн) заради вищезгаданого спілкування. Як долучитись:

    1. Спостереження. Конкретні реальні локації будуть додаватись у міру їх готовності реєструвати та приймати учасників. Список з локаціями буде оновлюватись тут та на сторінці віртуальної Всеукраїнської локації. Повідомлення про створення нової конкретної локації буде надсилатись у спільноту GGJUA в телеграмі. Спостерігати за повідомленнями в спільноті, або списками на сторінках.
    2. Орієнтація. Ви бачитимете список (з попереднього кроку) з локаціями, їх вимогами (на кшталт попередньої реєстрації учасників в окремій формі, у якій також можуть додатись інші деталі — обмеження віку учасників, обов’язкова офлайн участь, тощо), та контактами координаторів. Зорієнтуватись, яка локація для Вас найкраща, і чи достатньо вона підходить.
    3. Рішення. Якщо в списку є така локація, вирішити брати участь на ній. В іншому випадку — продовжити спостереження. Якщо джем вже почався, а почнеться він 25 січня із відкриття теми джему, і тим часом Ви все ще переходите у спостереження, бо немає локації з офлайн компонентою поряд із вами, варто долучитись до будь-якої онлайн локації (такі точно будуть).
    4. Дія. Зареєструватись у формі попередньої реєстрації конкретної обраної локації, якщо вона є. Долучитись до окремої групи локації, якщо вона є (у всіх буде щось своє — чат в телеграмі, сервер в діскорді, щось таке). Якщо незрозуміло коли, куди чи як приходити (або підключатись, якщо локація онлайнова/гібридна) — написати координатору локації питання.
  5. Ознайомитись зі списком диверсифікаторів (див розділ Часті питання стосовно того, що це таке). Він буде доступним за тиждень-два до джему. Максимум 5.
  6. Взяти участь в підготовчих заходах. Основному тижню джему передує підготовчий тиждень (18-25 числа січня за американським звичаєм нумерувати тижні по неділях). В цей тиждень буде багато стрімів про досвід попередніх джемів, диверсифікатори, технології і таке інше. При чому на трьох рівнях — від всесвітньої команди GGJ (англійською), всеукраїнські та, можливо, на конкретних локаціях. На них і можна взяти участь.
  7. Підготувати себе. Розпланувати робочий тиждень (особливо актуально, якщо доведеться джем суміщати зі звичайною роботою, чи навчанням). Приблизно обрати технології і підходи до створення гри. Можна заради розігріву реалізувати якийсь нанопроект на обраних технологіях.

Робота (26 січня — 1 лютого 2026 року).

  1. Ознайомитись з темою джему. Її випустять в окремому відео на ютуб каналі GGJ. І, мабуть, усюди перепостять.
  2. Придумати ідею. Таку, щоб її хотіли робити усі учасники команди. Це непростий процес, який може займати і 30% всього часу. А може взагалі розтягнутись так, що на реалізацію часу не залишиться.
  3. Реалізувати ідею.
  4. Підготувати презентацію з розповіддю про проект, його ігровий процес, зв’язок з темою так реалізовані диверсифікатори. Зі скріншотами і, бажано, відео (трейлер дуже не завадить).

Підсумки (1 лютого і далі)

  1. Додати проект на globalgamejam.org — на локації з’явиться кнопка «Додати гру». Завантажити вихідні та виконувані файли. Додати до проекту учасників команди. Оформити сторінку.
  2. Презентувати роботу на локації.
  3. Завантажити проект на itch.io, подати його на Голос спільноти. Це пірингове оцінювання, яке, ми сподіваємось, буде організоване додатково в рамках Всеукраїнської локації. Бути уважними, оскільки після подання в проект не можна додавати нові файли.


пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Отримайте преміум квиток на Games Gathering та презентуйте свою гру!

 🎮 Flexus підтримує інді-розробників!

Хочеш взяти участь у Indie Blast на Games Gathering Kyiv 2025 і показати свою гру світу?

Тепер це ще простіше — завдяки компанії Flexus!

💥 Купуй стандартний квиток — отримуй преміум!

Flexus дарує всім інді-розробникам апгрейд квитка до преміум-рівня.

Щоб взяти участь у Indie Blast:

▶️ Придбай квиток на конференцію

▶️ Підготуй демо-версію своєї гри

▶️ Заповни форму участі 

👉 Indie Blast Registration

🏆 Головний приз — PS5 від Games Gathering за найкращу гру конференції!

⚠️ Дедлайн подачі заявок — 13 листопада 2025 року

Не пропусти шанс представити свою гру та отримати бонус від Flexus! 🚀

четвер, 8 травня 2025 р.

Науково-практичний семінар "Gamedev освіта в Україні"


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті

Запрошуємо освітян, здобувачів освіти та працівників ІТ на науково-практичний семінар «Gamedev освіта в Україні», який відбудеться на центральній локації Global Game Jam Ukraine у Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті.

Дата: 16 травня 2025 року 

Адреса: м.Кропивницький, вул.Чикаленка, 3, ЕТІ

Цим семінаром ми відновлюємо докарантинну традицію фізичних зустрічей розробників ігор і освітян у Кропивницькому, де можна познайомитися, продемонструвати свої ігри, обмінятися ідеями, започаткувати нові проекти.

Програма семінару включає:

  • Круглий стіл «Сучасний стан та перспективи освіти у сфері розробки ігор»
  • Виставку студентських ігор
  • Конкурс ігрових пітчів

Участь бекоштовна. За результатами семінару запланована публікація збірника тез.

Розклад

12:00, аудитория №2 (Global Game Jam): вільне спілкування, знайомство

13:00, аудиторія №3: Круглий стіл «Сучасний стан та перспективи освіти у сфері розробки ігор»

Питання, які планується розглянути:

  • Освітні компоненти з розробки ігор
  • Співпраця з іноземними вищими навчальними закладами
  • Способи набуття студентами практичного досвіду з розробки ігор: командна робота, конференції, гейм-джеми, практика у ІТ-компаніях
  • Плани проведення подальших Global Game Jam та інших ігробудівних заходів в Україні
  • Заснування української гілки ICGJ, міжнародної наукової конференції з гейм-джемів, що публікується у ACM та індексується у Scopus
  • Обмін досвідом щодо залучення грантів та інвестицій для розвитку матеріальної бази та освітніх компонент з розробки ігор

13:00, аудиторія №2: Виставка студентських ігор. Здобувачів освіти, та інших гостей семінару, які розробляють ігри у рамках навчання чи як хобі-проект запрошуємо продемонструвати свої ігри у експо-зоні та отримати відгуки від гостей семінару

14:00, кафе ЕТІ: Обід

14:30, аудиторія №2: Конкурс ігрових пітчів. Пітч - стисле подання інформації про гру, яке має зацікавити потенційних гравців, інвесторів, журналістів. Бажаючим командам буде надано 4 хвилини для презентації, найкращі пітчі будуть відзначені призами

15:30, аудиторія №2: Підбиття підсумків семінару, закриття

Правила безпеки: у випадку оголошення повітряної тривоги учасники семінару переходять до бомбосховища, яке знаходиться безпосередньо біля інституту та продовжать роботу там

Реєстрація для участі у семінарі: https://forms.gle/xniorp9YNfTkhDjY6

Матеріали для публікації

В якості матеріалів до публікаці приймаються тези до питань круглого столу та описи ігор, українською або англійською мовою. 

Вимоги до оформлення публікацій:

Формат сторінок А5 з книжковою орієнтацією і з застосуванням одинарного інтервалу між рядками, шрифт Times New Roman, розмір шрифту - 10, вирівнювання тексту на ширину рядка. Поля: ліве 25мм, всі інші поля 15мм.  Абзац 10 мм. Обсяг не більше 3 сторінок;

Порядок розміщення матеріалу:

УДК - зліва без абзацу у верхньому рядку; назва - через рядок великими літерами з вирівнюванням по центру; прізвища та ініціали авторів - у наступному рядку великими літерами через коми з вирівнюванням по правому краю (без наукових ступенів, звань і посад), E-mail в дужках (для зв'язку), повна назва підприємства (-тв), в якому виконувалася робота;

Текст тез або опис гри - через рядок

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ - через рядок. Перелік літературних джерел наводиться по IEEE style; Для опису гри у списку наводяться посилання на матеріали щодо гри: сторінки скачування, трейлери, репозиторії та ін.

Таблиці друкуються в тексті без розвороту і повинні бути забезпечені заголовками. Посилання на таблиці даються в скороченому вигляді (табл.);

Нумеруються тільки ті формули, на які є посилання в тексті. Формули вирівнюються по центру і в їх рядку не повинно бути відступу;

Малюнки/скріншоти ігор вставляються в текст і повинні бути з відповідними підписами

Автори несуть відповідальність за відповідність вимогам чинного законодавства по публікації матеріалів у відкритій пресі;

Просимо надсилати матеріали до публікації на пошту main@eti.edu.ua не пізніше 14 травня 2025 року

Логістичні питання

Суспільний транспорт Кропивницького: https://www.eway.in.ua/ua/cities/kropyvnytskyi/

Зупинки в пішій доступності до інституту: Стадіон "Зірка", Парк "Ковалівський", Вулиця Євгена Чикаленка

Номери служб таксі: 404, 838, 3030, також працює Uklon

Якщо є потреба у поселенні у гуртожитку інституту, будь ласка, напишіть на пошту main@eti.edu.ua щоб з'ясувати наявність вільних місць


середа, 19 лютого 2025 р.

We are sincerely thankful to GGJUA25 Judging Panel!

We are sincerely thankful to the judges of GGJU25 who spent time rating over 120 submitted games according to the criteria of Theme, Style, Commercial Potential and Fun!

Vladyslav Lytvynov - Indie developer

Yevhen Chuvychin - VOKI Games

Vitaliy Khit - Absolutist Ltd

Sych Anastasiia - Games Gathering conference

Taras Demian - Gameloft

Yaraslau Kot - Playcus

Andrew Lozynsky - Gameloft

Sashko Peremot - GameDev DOU

Serhii Shestopalov - Odesa National University of Technology

Ihor Barakaiev - Stanford University

Serhiy Kamkov - Gameloft

Serhii Frankov - Gameloft

Bohdan Matviiv - Gameloft

Oscar Clark - Fundamentally Games

Orlianska Dasha - Voki Games

Rodion Pashchenko - Gameloft

Viktoriia Kulo - Onix-systems

Robert Podgorski - BlackMoon Design

Ivan Turmenko - Podoba Interactive

Taras Tarasov - TARASOV.BIZ

Ville Heiskanen - FIN - IGDA Kuopio/Finland

Dmitrijus Babicius - Lithuanian Game Developers Association 

Maryna Graf - Zhytomyr Polytechnic State University

Marchuk Dmytro - Zhytomyr Polytechnic State University

Galyna Marchuk - Zhytomyr Polytechnic State University


Overall rating of the games

Now we are preparing the traditional games presentation and finalizing the scores of Ctrl+Alt+Disinfo

вівторок, 11 лютого 2025 р.

На GGJUA25 судді з Gameloft обрали ігри, у які вони будуть грати після джему!

Шановні колеги! Десятий Global Game Jam Ukraine завершено! Разом з Ctrl+Alt+Disinfo ми маємо рекордну кількість ігор, що перевищує навіть докарантинний пік!

Судді зі львівського офісу компанії GameLoft оцінили ігри та визначили, у які з них їм би найбільше хотілося пограти і після завершення суддівства.


Цього року це дві гри: Space Bubble Store та Octo! Кожному учаснику, які створили ці ігри Gameloft дарує брендовані футболки+скретч карта України+артбук

Space Bubble Store: Приємний і послідовний візуальний стиль, кмітлива реалізація теми. Відзначимо балансування складності яке зроблене зі знанням жанру. Ігролад простий та аддиктивний (нарешті ці реклами мобільних ігор мають реальне втілення), також наявність продуманої прогресії змушує більше часу проводити в грі. Гра весь час тримала в напрузі і бажанні заробітку грошиків =) Шкода що вона така коротка 😆 


Octo: Проста, але зрозуміла механіка, гарний дизайн та чудова атмосфера. Гра нагадала одному із суддів Sunless Sea та Limbo з її сильною атмосферою та захоплюючим світом.

Дякуємо компанії GameLoft за суддівство та підтримку українського геймджему!!!

субота, 8 лютого 2025 р.

Трохи більше доби до здачі ігор Ctrl+Alt+Disinfo!

Вітаємо, шановні учасники гейм-джему Ctrl+Alt+Disinfo!

Сподіваємося, у Вас розробка йде як треба і Ви готові незабаром відправити свої ігри на розгляд журі. За результатами суддівства 20 ігор отримують мінігранти по 1000 доларів США та потраплять до акселераційного раунду, де зможуть продовжити змагання вже за призи по 200 000 доларів!

Нагадаємо: заливайте ігри (або як новий проект або як апдейти до Ваших існуючих) на платформу Global Game Jam на сторінку Української локації: https://globalgamejam.org/jam-sites/2025/vseukrainska-zvedena-lokaciya-ggjua

Подача закриється опівночі 9 лютого за Каліфорнійським часом (в Україні це буде 10 ранку понеділка, 10 лютого). Але не варто відкладати відправку на останні секунди.

Також ми просимо всіх учасників (і хто доробив гру за 2 тижні і хто ні) заповнити ось цю форму: https://forms.gle/qAetwcE3TCGoRn7p8

Будь ласка, приділіть цьому 5-10 хвилини: оскільки Ctrl+Alt+Disinfo - грантовий проект, нам дуже потрібно отримати зведену інформацію щодо учасників для звітів.

Бажаємо удачі!

понеділок, 3 лютого 2025 р.

Ви маєте час до ранку 10 лютого щоб доробити гру про критичне мислення та потрапити у акселератор!

Шановні гейм-джемери!

Зараз іде двотижневий етап гейм-джему Ctrl+Alt+Disinfo, який спрямований на створення ігор, що розвивають критчне мислення та вміння ідентифікувати дезинформацію.

Працювати можуть усі бажаючі. Головне - заповніть реєстраційну форму на сайті https://unitedwithukraine.games/

ВАЖЛИВО

Для заливки ігор будемо також використовувати сайт української локації Global Game Jam: https://globalgamejam.org/jam-sites/2025/vseukrainska-zvedena-lokaciya-ggjua

Можливість завантажити гру відкриється з 7 лютого та буде вікритою до опівночі 9 лютого за Каліфорнією (це 10 ранку 10 лютого за Києвом)

Що відбудеться далі

Ігри будуть оцінюватися журі. З них оберуться 20 ігор, які отримають по 1000 доларів мінігранту. І далі розробники цих ігор будуть два місяці працювати за акселераційною моделлю: з консультаціями менторів, трекінгом прогресу, поступовими покращеннями геймлпею.

У квітні з ігор з акселератора будуть обрані фіналісти для представлення пітчів, і за результатами пітчів три гри отримають гранти по 200 000 доларів США.

Тож працюйте, робіть гру, не забудьте реєструатися - і бажаємо удачі!

Всі питання можна поставити у спільноті GGJUA у Телеграмі https://t.me/ggjua та Ігровари у Дискорді https://discord.com/invite/yMPpMn9BQx